Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2010 07:40 - РЕШЕНИЕТО НА ПРОБЛЕМА С ПАРКИРАНЕТО Е ЕДИНСТВЕНО ЧРЕЗ ПРИЛАГАНЕТО НА Т.НАР. "АНГЛО-САКСОНСКА ОБЩИНСКА СИСТЕМА ЗА КОНТРОЛ"
Автор: talkinghead Категория: Политика   
Прочетен: 963 Коментари: 0 Гласове:
1



ДО                                                                           Министър Председседателя                 на Р. България                                       Копие до;                                                                      -Кмета на гр. София                                      Постоянните Комисии по;                                    - „Обществен ред и сигурност”                    - „Устройство натериторията и                  жилищна политика”      -„Транспорт,транспортна инфраструктура       и безопасност на движението    -„Финанси и бюджет”                                   Относно; Проблема с градското паркиране. -Входяща преписка; Nо.Nо. 7000-633/27.10.1999г., 7000-774/21.12.1999г., 7000-774/07.02.2000г., № 7000-779/07.02.2000г., 7000-744/28.07.2004г. -Ваши писма изх. № 7000-774/06.03.2000 г., № 7000-774/26.05. 2000 г., № 7000-774/07 от 14.02.2000г., 7000-774/16.09.2004г., №7000-774/01.10.2004г. -Адм. Министерки съвет изх. №3841/09/10.12.2009г. -„Център за градска мобилност изх. № 2069/27.11.2009г. Уважаеми г-н Министър Председател, Уважаема г-жо Фандъкова, Уважаеми дами и господа членове на комисии   В отговор на приложеното копие отписмото на г-н инж. Доковски изх.№2069/27.11. 2009 г., тук искам да Ви уведомя относно следното;   1.   Възложението на СОС за нова концепция по паркирането. 2.   Съществуващи законови пречки.   Относно т.1 изработването на поредната концепция; а) Запознат съм седна вече приетата концепция №.7000-744/01.10.2004г. изготвена от Padeco co.ltd., Май 2004 г. и отхвърлена от мен в пис. 7000-744/28.07.2004г. и за коятое било заплатено 200 000 €, (виж приложените копия 1 и 2). б) Както и участието ми в един предрешен псевдо-конкурс обявен от „Паркинги и Гаражи” ЕООД, изх. №. 46/21.04.1998 г. (виж приложените копия 3 и 4).   И в двете мои изложени възражения съм поставил въпроса за прилагането на административно общинско управление и контрол по паркирането(виж преписката № 7000-633/27.10.1999г., 7000-774/21.12.1999г., 7000-774/07.02.2000г., № 7000-779/07.02.2000г., 7000-744/28.07.2004г.).   Относно т.2 съществуващи законови пречки; Законови пречки няма. Има несъвършенности (удобни за извинение), но с добър екип от юристи проблема е решим с приемане на отделна общинска наредба касаеща само и единствено правилата за общински/административен/ контрол  върху публичното паркиране или т.нар. /Public Enforcement, Parking-by Law/ основаващо се на сегашното законодателство. Администраторите и специалистите ангажирани от СО и СОС за решаване на  проблема с хаоса от неправилно паркиралите МПС-ва по улиците на г. София, със своите действия или без действия не са решили проблема до сега.  Както е видно от писмото на г-н инж. Доковски проблема няма да се реши и неговото решение се прехвъля върху Изпълнителната, Местната и Законодателната власт.   Но, ако СО и СОС желаят да вземат едно наистина Европейско решение по този проблем, то на първо място трябва да е ясно, че практически в “нормалните държави” тази дейност се извършва и контролира изключително и единствено от общинските власти чрез специален административен оперативен отдел. Проблемът да се приложи и функционира такъв общински административен отдел в цялостният му капацитет и успешното му реализиране е, че в неговата структура и дейност има звена  някои от които в момента се контролират от търговски общински дружества. Такива са “Център за градска мобилност” ЕООД(таксуването) и т.н., а глобяването и репатрирането на МПС-ва се извършва друг не-ясен субект с публично-частно партньорство. Именно те и техните подръжници в СО и СОС винаги ще са против да се промени статуквото и реорганизира настоящото. Такова разделение не отговаря на  общо приетите правила и методика за Общински паркинг-контрол (on street and off street public parking control) на “Международния Паркинг Институт” /InternationalParkingInstituteUSA/. Всички мои изнесени тук данни и са вследсвие от направени проучвания и анализи като представител от 1996 г., на “Duncan Parking Technology Systems” и сега като партньор на “Pan American Parking Inc.” /PAPINC/@RITTERMAIL.COMза проблеми по прилагането на Общинска административна структура за управлението и контрола върху паркирането в гр. София. Ние, “Pan American Parking Inc. основно се базираме на  статистика и опита от прилагането на над 3 000 публични общински административни системи за паркинг контрол в градове на Европа, Сев., Юж. Америка, Азия и т.н., без значение дали се прилага технология SMS-Parking, Parking meters и т.н. В заключение желая да Ви уведомя, че ние знаем начина от база на многогодишния ни опит и можем сме Ви в полза като партньори за едно радикално ре-организиране на сегашното управление и контрол на паркинг-дейността, съответно от промяна в законодателната му част, структуирането на административния отдел, вътрешно устройствен правилник,  обучението на административния персонал в съответните длъжностни характеристи и въвеждането им в управление на Общинската администрация на гр. София.   С уважение :                                                                 Дата;            04 /01/ 2010 г.   А. Гайдов /технолог по прилагане и управление на общински паркингови контролни системи/Certified Parking Management101/.


Тагове:   контрол,   Общинска,


Гласувай:
1
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: talkinghead
Категория: Политика
Прочетен: 53383
Постинги: 19
Коментари: 12
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Юни, 2021  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930