Постинг
12.11.2011 10:11 -
Кой не желае да се приложи англо-саксонската общинска система за паркинг-контрол.
А. Гайдов,
Сертифициран паркинг менажер
PAPINC@RITTERMAIL.COM
Адрес: А. Гайдов, -- E- mail: a_gaidov@abv.bg, a_gaidov@yahoo.com ДО Министър Председседателя на Р. България Копие до; -Кмета на гр. София Постоянните Комисии по; - „Обществен ред и сигурност” - „Устройство натериторията и жилищна политика” -„Транспорт,транспортна инфраструктура и безопасност на движението” -„Финанси и бюджет” Относно; Проблема с градското паркиране. -Входяща преписка; Nо.Nо. 7000-633/27.10.1999г., № 7000-774/21.12.1999г., №7000-774/07.02.2000г., № 7000-779/07.02.2000г., 7000-744/28.07.2004г. -Ваши писма изх. № 7000-774/06.03.2000 г., № 7000-774/26.05. 2000 г., № 7000-774/07 от 14.02.2000г., 7000-774/16.09.2004г., №7000-774/01.10.2004г. -Адм. Министерки съвет изх. №3841/09/10.12.2009г. -„Център за градска мобилност изх. № 2069/27.11.2009г. Уважаеми г-н Министър Председател, Уважаема г-жо Фандъкова, Уважаеми дами и господа членове на комисии В отговор на приложеното копие отписмото на г-н инж. Доковски изх.№2069/27.11. 2009 г., тук искам да Ви уведомя относно следното; 1. Възложението на СОС за нова концепция по паркирането. 2. Съществуващи законови пречки. Относно т.1 изработването на поредната концепция; Запознат съм сприетата концепция №.7000-744/01.10.2004г. изготвена от Padeco co.ltd, Май 2004 г. и отхвърлена от мен в пис. № 7000-744/28.07.2004г., за коятоu е било заплатено 200 000 €, както и участието ми на един псевдо-конкурс обявен от „Паркинги и Гаражи” ЕООД, изх. №. 46/21.04.1998 г. (виж приложените копия). И в двете изложени мои възражения съм поставил въпроса за прилагането на административното общинско управление и контрол по паркирането(виж преписката № 7000-633/27.10.1999г., № 7000-774/21.12.1999г., №7000-774/07.02.2000г., № 7000-779/07.02.2000г., 7000-744/28.07.2004г.). Относно т.2 съществуващи законови пречки; Законодателството наистина не е съвършенно, но с добър екип от юристи проблема е решим при желание за помощ от наша страна за изготвянето на отделна общинска наредба касаеща само и единствено правилата за общински/административен/ контрол върху паркирането или т.нар./Public Enforcement Parking-by Law/ Администраторите и специалистите ангажирани от СО и СОС за решаване на проблема с хаоса от неправилно паркирали МПС-ва по улиците на г. София със своите действията или бездействията не са решили проблема до сега и както е видно от писмото на г-н инж. Доковски изх. № 2069/27.11. 2009 г., няма да се реши, като решенито на проблема се прехвълят върху Изпълнителната, Местната и Законодателната власт. Ако СО и СОС желаят да вземат едно наистина Европейско решение по този проблем, то на първо място трябва да е ясно, че практически в “нормалните държави” тази дейност се извършва и контролира изключително и единствено от общинските власти чрез специален административен оперативен отдел. Допускането на не-общинско участие не се отнася до функции от оперативното управление и контрола на дейността. Проблема да се приложи и функционира такъв общински административен отдел в цялостният му капацитет и успешното му реализиране е, че в неговата структура и дейност някои от неговите звена в момента се контролират от тъговски общински дружества каквото е “Център за градска мобилност” ЕООД(таксуването) и т.н., а глобяването и репатрирането на МПС-ва се извършва друг не-ясен субект с публично-частно партньорство. Такова разделение не отговаря на общо приетите правила и методика за Общински паркинг-контрол (on street and off street public parking control) на “Международния Паркинг Институт” /“International Parking Institute” USA/. Всички мои изнесени тук данни и са вследсвие от направени проучвания и анализи като представител от 1996 г., на “Duncan Parking Technology Systems” и сега 2009 г. като партньор на “Pan American Parking Inc.” /PAPINC/за проблеми по прилагането на Общинска административна структура за управлението и контрола върху паркирането в СО. Ние основно се базираме на статистика от около 4 000 публични общински административни системи за паркинг контрол в градове на Европа, Сев. и Юж. Америка, Азия и т.н.@RITTERMAIL.COM Очаквам Вашето решение как да се подходи по този проблем. С УВАЖЕНИЕ : А. Гайдов технолог по прилагане и управление на общински паркингови контролни системи/Certified Parking Management101/ . Дата; /01/ 2010 г. Приложения; 1.
Адрес: А. Гайдов, -- E- mail: a_gaidov@abv.bg, a_gaidov@yahoo.com ДО Министър Председседателя на Р. България Копие до; -Кмета на гр. София Постоянните Комисии по; - „Обществен ред и сигурност” - „Устройство натериторията и жилищна политика” -„Транспорт,транспортна инфраструктура и безопасност на движението” -„Финанси и бюджет” Относно; Проблема с градското паркиране. -Входяща преписка; Nо.Nо. 7000-633/27.10.1999г., № 7000-774/21.12.1999г., №7000-774/07.02.2000г., № 7000-779/07.02.2000г., 7000-744/28.07.2004г. -Ваши писма изх. № 7000-774/06.03.2000 г., № 7000-774/26.05. 2000 г., № 7000-774/07 от 14.02.2000г., 7000-774/16.09.2004г., №7000-774/01.10.2004г. -Адм. Министерки съвет изх. №3841/09/10.12.2009г. -„Център за градска мобилност изх. № 2069/27.11.2009г. Уважаеми г-н Министър Председател, Уважаема г-жо Фандъкова, Уважаеми дами и господа членове на комисии В отговор на приложеното копие отписмото на г-н инж. Доковски изх.№2069/27.11. 2009 г., тук искам да Ви уведомя относно следното; 1. Възложението на СОС за нова концепция по паркирането. 2. Съществуващи законови пречки. Относно т.1 изработването на поредната концепция; Запознат съм сприетата концепция №.7000-744/01.10.2004г. изготвена от Padeco co.ltd, Май 2004 г. и отхвърлена от мен в пис. № 7000-744/28.07.2004г., за коятоu е било заплатено 200 000 €, както и участието ми на един псевдо-конкурс обявен от „Паркинги и Гаражи” ЕООД, изх. №. 46/21.04.1998 г. (виж приложените копия). И в двете изложени мои възражения съм поставил въпроса за прилагането на административното общинско управление и контрол по паркирането(виж преписката № 7000-633/27.10.1999г., № 7000-774/21.12.1999г., №7000-774/07.02.2000г., № 7000-779/07.02.2000г., 7000-744/28.07.2004г.). Относно т.2 съществуващи законови пречки; Законодателството наистина не е съвършенно, но с добър екип от юристи проблема е решим при желание за помощ от наша страна за изготвянето на отделна общинска наредба касаеща само и единствено правилата за общински/административен/ контрол върху паркирането или т.нар./Public Enforcement Parking-by Law/ Администраторите и специалистите ангажирани от СО и СОС за решаване на проблема с хаоса от неправилно паркирали МПС-ва по улиците на г. София със своите действията или бездействията не са решили проблема до сега и както е видно от писмото на г-н инж. Доковски изх. № 2069/27.11. 2009 г., няма да се реши, като решенито на проблема се прехвълят върху Изпълнителната, Местната и Законодателната власт. Ако СО и СОС желаят да вземат едно наистина Европейско решение по този проблем, то на първо място трябва да е ясно, че практически в “нормалните държави” тази дейност се извършва и контролира изключително и единствено от общинските власти чрез специален административен оперативен отдел. Допускането на не-общинско участие не се отнася до функции от оперативното управление и контрола на дейността. Проблема да се приложи и функционира такъв общински административен отдел в цялостният му капацитет и успешното му реализиране е, че в неговата структура и дейност някои от неговите звена в момента се контролират от тъговски общински дружества каквото е “Център за градска мобилност” ЕООД(таксуването) и т.н., а глобяването и репатрирането на МПС-ва се извършва друг не-ясен субект с публично-частно партньорство. Такова разделение не отговаря на общо приетите правила и методика за Общински паркинг-контрол (on street and off street public parking control) на “Международния Паркинг Институт” /“International Parking Institute” USA/. Всички мои изнесени тук данни и са вследсвие от направени проучвания и анализи като представител от 1996 г., на “Duncan Parking Technology Systems” и сега 2009 г. като партньор на “Pan American Parking Inc.” /PAPINC/за проблеми по прилагането на Общинска административна структура за управлението и контрола върху паркирането в СО. Ние основно се базираме на статистика от около 4 000 публични общински административни системи за паркинг контрол в градове на Европа, Сев. и Юж. Америка, Азия и т.н.@RITTERMAIL.COM Очаквам Вашето решение как да се подходи по този проблем. С УВАЖЕНИЕ : А. Гайдов технолог по прилагане и управление на общински паркингови контролни системи/Certified Parking Management101/ . Дата; /01/ 2010 г. Приложения; 1.
Няма коментари